onsdag 18 maj 2011

En blogg

Hej jag heter Tina och nu har jag också en blogg, en sak jag  egentligen inte planerat att skaffa men som kommit ändå :-)
Eftersom jag är en flitig läsare av andras bloggar bör man kanske ha en själv tillslut. Sen om nån vill läsa är en annan sak. Jag ser denna blogg först och främst för mig själv och för mina barn, för att minnas och kunna reflektera över denna tid i mitt liv.
Jag kommer att skriva om mitt liv som mamma till tre fina tjejer. Mitt mål är att försöka skriva om föräldraskapets alla sidor, både de underbara stunderna och de jobbigare. Allt utifrån mig själv och min situation. Min blogg är helt anonym med hänsyn tagen till mina döttrar, som i bloggen kallas Storan, Mellan och Lillan. Storan är född 2005, Mellan 2008 och Lillan 2011.

På återskrivande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar